En flott sommer…. <3

Here’s a little ‘poem’ I wrote at the airport on the way back to Oz…:p (It’s in Norwegian, but it’s pretty much just describing what I’ve been doing this summer:) I’m no poet though- it’s just for fun!

Øl på brygga er alltid stas

selv om en titt på kontoen dagen derpå kan være litt mas:s

Men verdt det er det allikevel-

når man har hatt en så utrolig hyggelig kveld!

En del ganger har vi endt opp på Donald ute-

med start i studioet til Karl er vi alltid i rute:p

‘Shake n’ bake’ og shake litt til-

med drinken i hånden blir kvelden alltid vill!

Siri ble endelig ferdig advokat-

dette måtte feires med Cava og god mat

Vi kledde oss i våre fineste filler,

og festet som Karsten med sorte plastbriller:p

I Lillebergsvingen vi har hatt det gøy-

med grilling på balkongen har vi laget støy

At Koseklump liker ‘Sommersby’ det vet vi godt-

årets mine ble festet på kamera mens jeg og Caro lo rått:D

Jeg og Caroline har det så gøy vi to-

med oss i ‘boksen’ blir det ikke ro!

Lillesøster Cille er ikke så liten lenger-

hun jobber hver dag fra det åpner til det stenger

Jeg er så stolt av dere alle tre-

og når vi er sammen er det vanskelig å ikke le!

Jeg er heldig som har så fantastiske søsken og familie-

og synes det er trist at vi ikke bor på samme sted..

Mamma, våre prater får meg alltid til å tenke å ting-

du kommer alltid med gode råd og innspill

gjerne mens vi spiser reker med dill!

Min gumsing Marie kom på besøk fra Sverige-

og etter uteliv i Oslo dro vi til Tønsberg med hjelp fra pappa Terje:)

Vi hadde det så utrolig koselig-

det har klart at selv med stor avstand oss imellom er vi venner for all tid:)

Og Kjetil..hva kan jeg si?

Selv om vi ikke funket har vårt vennskap kommet for å bli:)

Lindbäckfesten i Krepsveien 9, vi feiret studenten, bursdagsbarnet og journalisten med vin i mengder og god tapas-

ja, den kvelden var skikkelig stas!

Vi satt ute til de små timer-

lykkeligvis har de kaffemaskin med steamer!

For sene kvelder har det blitt mange av-

så uten koffein hadde energien blitt lav:p

Så var det tid for festivalen-

og det var så gøy at jeg ble helt galen!

Fest og morro i tre hele dager-

med musikk i solen og øl i våre mager:p

Så bar det ned til Risør igjen-

for å henge med mamma, Celine og dem:)

Huset til mor er jo så søtt!

Som et lite dukkehus- for engler kjøper hun støtt:)

Vi koste oss stort i Risør by

før det bar tilbake til pappa på ny

Pappa han lager verdens beste kaffe-

noe som trengs når man føler seg litt daffe:)

Tilbake Festsund det så bar-

for å møte mine tanter og småkusiner før jeg drar..

Nå sitter jeg på Gardemoen alene som få,

med en laaaang reise foran meg – med det er verdt hver mil, så det får gå:)

Takk alle sammen for en fantastisk sommer!

Heldigvis er det bare 5 måneder til jeg igjen kommer…. ❤