One persons’ trash is another persons’ treasure:)

I gaar var jeg hos noen venninner paa “Clothing swap- nite”, og det var en saapass god ide at jeg maa bringe det videre! Alle fikk beskjed om aa ta med seg noen klaer man ikke bruker mer (for smatt/stort, lei av osv).  Alle la da tingene paa gulvet, og saa var det bare aa begynne aa proeve! Det er rart hvor mye klaer man ender opp med etter aa ha vaert her en stund- det er jo saa billig her!! Jeg var da glad i aa shoppe hjemme i norge ogsaa, men her er det liksom ’sommermote’ hele aaret- men kjoler, topper og skjoert i alle verdens farger- og det er fristene for en shoppaholic’s oeyne:) Jeg har endt opp med en del saker etterhvert som jeg enten har brukt kun en gang- eller kanskje ikke i det hele tatt foer det har havnet bakerst i klessakpet- og da er dette en super maate aa bli kvitt litt saker paa! Etter aa ha sett gjennom haugen med klaer, matte de som ville ha de samme tingene ta ’stein, saks, papir’- og vinneren fikk da plagget. Klaerne som ble igjen paa slutten, kjoerte Karen til frelsesarmeen her, der de kommer til bedre nytte enn nedpakket og aldri brukt av oss:) Jeg endte faktisk opp med en hel del fine ting som denne rosa kjolen:mobil pics 030

 

God ide, folkens? 🙂

Leave a Reply

