Heisann!

Jeg fant ut av at jeg skal skrive paa norsk jeg:) Grunnen til det er vel at dere som leser denne bloggen er nok norske uansett (eller evt svenske- men mine venner fra nabolandet er jo saa smarte at dere klarer nok aa lese dette uansett;) . Jeg har jo faktisk ikke skrevet noe annet enn e-mail og sms paa norsk de siste 6-7 aarene, saa tenkte at dette er en flott anledning til aa friske litt opp paa mine norskkunnskaper! Hadde jo vaert litt flaut aa skulle komme meg inn i arbeidslivet i norge etter en del aar paa farten, og saa ha norskkunnskaper paa nivaa med min mann fra New Zealand:s Saa dermed blir det norsk fremover (med aa, ae og oe da selvfoelgelig)- jeg kan ikke tenke meg at norsken min er prikkfri, men jeg skal gjoere mitt beste:)

Leave a Reply

